Reflect about it...this is just a SMALL glimse on what is happening





7 kommentarer:

  1. Damn, den här var klockren syster

    /R

    SvaraRadera
  2. "Varför får inte judarna betala *tar på mig luvan och går ganstalicious*" HAHA!

    SvaraRadera
  3. Jag har tänkt mkt på det där faktiskt. För bra illustrerat ett av de svåraste jihaden man får gå igenom varje dag.. att finna tålamod inom sig själv för den yttre orättvisan man ser varje dag. Att övervinna sig själv i sina inre strider. Tungt.

    SvaraRadera
  4. Oi! När ska du uppdatera din blogg. People are goooing craaazy nu. Det kliar i våra ögon! Precis som när Comtpon inte fått crack på flera dagar! Eller jag har en bättre jämförelse.
    När dom friade OJ fick vita människor bli gaaalna hahaha.

    Gör inte så här mot folket vi behöver medicinen för att hålla oss lugna. I might do some stupid shit, kill the president or something...

    /Rash

    SvaraRadera
  5. Love the message!!
    Heeej på dig haily :D
    håller med det rash skriver, updaaate!!
    jag göömmer mig inte, men ska du gå på seminariet som mmrk håller nu 23-24? kanske ses där isåfall, kommer iaf va där den 24e :)
    shantaram e awesome, börja läsa den för en vecka sen och jag e FAST!! börja läsa!
    jo jag vet, du är inte ensam om att älska elmiras blogg. de var min favorit blogg med,. och därför säger jag INTE med glädje att hon bestämde sig för att sluta blogga.
    men har inte pratat med henne på snart en månad, men ska höra med henne ifall hon kanske ändrat sig när jag pratar me henne igen och ska hälsa att vi är många som saknar bloggen, haha.
    ta hand om dig vackra. <3

    SvaraRadera
  6. Klockrent! Men så tråkigt att det faktiskt är precos som skämten visar. Härlig blogg, Insiktsfull!

    SvaraRadera