For you I will



Christelle aka Cookie, är min syster, min finaste. Drygt två veckor efter hon tog studenten i år fick hon beskedet att hon hade cancer. Christelle har öppnat upp sitt hjärta för att så många som möjligt ska kunna få hoppa på hennes resa igenom underverk, motgångar, framgångar, skratt, gråt men framförallt lärdom. Hoppa på och följ med denna underbara och originella unga kvinna igenom hennes tankar. Hon bad mig om att göra hennes blogg större, så sprid med kärlek.

Hennes FB status 08 July at 21:25; "Det absolut jobbigaste med att ha cancer är att jag inte orkar dansa. O det är verkligen frustrerande när man har lust. Har huvuddansat för länge nu"

- Baby på Nothing Hill carnevalen kommer jag att dedikera varje kroppsrörelse i ditt namn, jag ska ska försöka dansa och finta bort alla dina onda celler. I LOVE YOU!


TACK Cookie för att du väcker så många nya tankar till liv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar